Servicedag på arbeidsplassen

 

– Markedets smidigste tilbud for sykkelservice for bedrifter og ansatte

Mbil sykkelservice, BIke Fixx telt og sykler

Ønsker du å fremme en grønnere hverdag for din bedrift og gi bedre helse for de ansatte? Da er Bike Fixx sitt servicedag-tilbud perfekt for deg.

Vårt mobile serviceteam kommer til din arbeidsplass, og fikser syklene til alle ansatte som ønsker.

Den ansatte booker selv gjennom vårt bookingsystem. Bedriften blir fakturert for servicen, og evt slitedeler som byttes (bremseklosser, wire, strømpe, dekk, slange) betales av den enkelte ansatte gjennom Vipps.

Servicen inneholder en  sikkerhetssjekk og en enkel service (se spesifisert under). Vinterstid kan de ansatte få lagt om til piggdekk, samt kjøpe piggdekk av oss til en redusert pris (-15% av veil)

Syklene blir ferdig fikset iløpet av arbeidsdagen, og de ansatte vil motta en ferdigmelding, en tilstandsrapport og en anbefaling om det skulle være noe mer å fikse. Om det er mer som burde fikses, kan den ansatte enkelt booke service på et av våre tre verksteder i Oslo.

Slik fungerer det:

1. Finn dato

Finn ønsket dato i kalenderen under (kommer snart – benytt kontakt skjema nederst)

2. Fyll ut skjemaet

Fyll ut skjemaet med flest mulige detaljer om antall ansatte, ca hvor stor andel som sykler, passende oppmøteplass etc

3. Bekreft og bestill

Trykk bestill, se over informasjonen og send en forespørsel for servicedag på din arbeidsplass til oss.

4. Vi kontakter deg

En av våre ansatte vil kontakte deg, og gå gjennom resterende detaljer rundt servicedagen

5. Send ut invitasjon til ansatte

Du får tilsendt markedsmateriale du enkelt kan sende ut til de ansatte. De ansatte booker selv servicen via en link du får tilsendt

6. Vi kommer til din arbeidsplass

Vårt mobile serviceteam kommer til din arbeidsplass og fikser syklene til alle som har booket service. Syklene blir ferdig ila arbeidsdagen.

Servicedag på arbeidsplassen

 

Markedets smidigste tilbud for sykkelservice for bedrifter og ansatte

Mbil sykkelservice, BIke Fixx telt og sykler

Ønsker du å fremme en grønnere hverdag for din bedrift og gi bedre helse for de ansatte? Da er Bike Fixx sitt servicedag-tilbud perfekt for deg.

Vårt mobile serviceteam kommer til din arbeidsplass, og fikser syklene til alle ansatte som ønsker.

Den ansatte booker selv gjennom vårt bookingsystem. Bedriften blir fakturert for servicen, og evt slitedeler som byttes (bremseklosser, wire, strømpe, dekk, slange) betales av den enkelte ansatte gjennom Vipps.

Servicen inneholder en  sikkerhetssjekk og en enkel service (se spesifisert under). Vinterstid kan de ansatte få lagt om til piggdekk, samt kjøpe piggdekk av oss til en redusert pris (-15% av veil)

Syklene blir ferdig fikset iløpet av arbeidsdagen, og de ansatte vil motta en ferdigmelding, en tilstandsrapport og en anbefaling om det skulle være noe mer å fikse. Om det er mer som burde fikses, kan den ansatte enkelt booke service på et av våre tre verksteder i Oslo.

Slik fungerer det:

1. Finn dato

Finn ønsket dato i kalenderen under (kommer snart – benytt kontaktskjema under)

2. Fyll ut skjemaet

Fyll ut skjemaet med flest mulige detaljer om antall ansatte, ca hvor stor andel som sykler, passende oppmøteplass etc

3. Bekreft og bestill

Trykk bestill, se over informasjonen og send en forespørsel for servicedag på din arbeidsplass til oss.

4. Vi kontakter deg

En av våre ansatte vil kontakte deg, og gå gjennom resterende detaljer rundt servicedagen

5. Send ut invitasjon til ansatte

Du får tilsendt markedsmateriale du enkelt kan sende ut til de ansatte. De ansatte booker selv servicen via en link du får tilsendt

6. Vi kommer til din arbeidsplass

Vårt mobile serviceteam kommer til din arbeidsplass og fikser syklene til alle som har booket service. Syklene blir ferdig ila arbeidsdagen.

FAQ

Jeg er usikker på hvor mange som ønsker tilbudet, er det et minimumsantall på servicen.  – Det er i utgangspunktet ikke et minimumsantall, men grunnet stor etterspørsel har vi en minimumspakke på opptil 45 ansatte pr dag.

Virksomheten har over 40 ansatte som kan tenke seg service. – Ved veldig store servicer, kan vi dele opp over flere servicedager eller bemanne opp ekstra den dagen.

Kan servicene tas utendørs? – Vi ønsker som regel å stå innendørs, spesielt vintertid. Om været tillater det, kan vi stå utendørs under telt.

Virksomheten har begrensede åpningstider, hvordan løses dette? – Om en virksomhets åpningstider skiller seg veldig fra 8-16, bestiller du som vanlig, og avtaler dette når du blir kontaktet av oss.

Hvordan betaler ansatte for evt reservedeler? – De ansatte betaler gjennom Vipps. Har man ikke Vipps, kan en avtale med en kollega, evt gi beskjed til oss på forhånd.

Hva koster det for reservedeler som byttes? – Du finner en generell prisliste over enkle reservedeler i prislisten under. Grunnet mange ulike alternativer for ulike deler, står noen med en fra-til-pris.

Vi har «in-house» utlånsykler/pool til bruk for ansatte, kan vi få service på disse også? – Absolutt. Disse bookes da som en vanlig service, eller avtales med oss på forhånd.

Kan en virksomhet ha flere servicer ila sesongen? – Joda, de fleste bedrifter ønsker gjerne en service på vårparten og en mot høst/vinter, for best effekt for de ansatte,

Hvor mye koster det? – Standardpris for en servicedag, inkl egen bookingkalender, transport til og fra, opp og nedrigg, inntil 45stk servicer utført inkl ferdigmelding og fakturering: 22 500kr eks mva.

Serviceinnhold

SERVICEDAG
  • Servicen inkluderer:
  • Sikkerhetssjekk av sykkelen med tilstandsrapport
  • Justering av gir og bremser
  • Sjekk av lufttrykk i dekk
  • Smøring av kjede
  • Ved behov:
  • Bytte av bremseklosser, gir/bremsewire og strømper*
  • Bytte av slange og dekk (inkludert piggdekk)*
  • *Servicen er ikke inkl. deler. Deler vil bli belastet gjennom Vipps

Lurer du på noe mer?

FAQ

Jeg er usikker på hvor mange som ønsker tilbudet, er det et minimumsantall på servicen.  – Det er i utgangspunktet ikke et minimumsantall, men grunnet stor etterspørsel har vi en minimumspakke på opptil 45 ansatte pr dag.

Virksomheten har over 40 ansatte som kan tenke seg service. – Ved veldig store servicer, kan vi dele opp over flere servicedager eller bemanne opp ekstra den dagen.

Kan servicene tas utendørs? – Vi ønsker som regel å stå innendørs, spesielt vintertid. Om været tillater det, kan vi stå utendørs under telt.

Virksomheten har begrensede åpningstider, hvordan løses dette? – Om en virksomhets åpningstider skiller seg veldig fra 8-16, bestiller du som vanlig, og avtaler dette når du blir kontaktet av oss.

Hvordan betaler ansatte for evt reservedeler? – De ansatte betaler gjennom Vipps. Har man ikke Vipps, kan en avtale med en kollega, evt gi beskjed til oss på forhånd.

Hva koster det for reservedeler som byttes? – Du finner en generell prisliste over enkle reservedeler i prislisten under. Grunnet mange ulike alternativer for ulike deler, står noen med en fra-til-pris.

Vi har «in-house» utlånsykler/pool til bruk for ansatte, kan vi få service på disse også? – Absolutt. Disse bookes da som en vanlig service, eller avtales med oss på forhånd.

Kan en virksomhet ha flere servicer ila sesongen? – Joda, de fleste bedrifter ønsker gjerne en service på vårparten og en mot høst/vinter, for best effekt for de ansatte,

Hvor mye koster det? – Standardpris for en servicedag, inkl egen bookingkalender, transport til og fra, opp og nedrigg, inntil 45stk servicer utført inkl ferdigmelding og fakturering: 22 500kr eks mva.

Serviceinnhold

SERVICEDAG
  • Servicen inkluderer:
  • Sikkerhetssjekk av sykkelen med tilstandsrapport
  • Justering av gir og bremser
  • Sjekk av lufttrykk i dekk
  • Smøring av kjede
  • Ved behov:
  • Bytte av bremseklosser, gir/bremsewire og strømper*
  • Bytte av slange og dekk (inkludert piggdekk)*
  • *Servicen er ikke inkl. deler. Deler vil bli belastet gjennom Vipps

Lurer du på noe mer?

Vårt team:

Bilde av Kjetil Lindblad

Kjetil Lindblad

Bedriftsansvarlig og salgsjef

922 32 825

kjetil@bikefixx.no

Erik Haugsrud

Erik Haugsrud

Ansvarlig mobil service

957 05 255

mobilservice@bikefixx.no

Nicolai Lyche

It- og markedsleder

917 04 392

nicolai@bikefixx.no

Bilde av Sondre Tengesdal

Sondre Tengesdal

Bedriftsansvarlig Stavanger/Rogaland

413 69 607

sondre@bikefixx.no