FAQ - KJØP AV SYKKEL I NETTBUTIKK

Hvordan bestiller jeg varer i nettbutikken?

Legg varene i handlekurven, gå til kassen og fyll inn levering og betaling. Du får ordrebekreftelse på e-post når bestillingen er registrert.

Kan jeg endre eller kansellere en ordre etter at den er lagt inn?

Kontakt oss så raskt som mulig. Om ordren ikke er sendt ennå, kan vi vanligvis gjøre endringer.

Hvilke fraktmetoder tilbyr dere?

Vi tilbyr henting i butikk, pakke til hentested, pakke levert på dør og egne løsninger for større sykkelprodukter.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt 5–10 virkedager for lagervarer. Sykkelen leveres normalt til oss fra Meridas nordisk hovedlager i Norge innen 2 virkedager, deretter monteres den i løpet av 2 virkedager før den sendes til deg!

Hva er returfristen?

Du har 14 dager åpent kjøp fra mottak, så lenge varen er ubrukt og i original emballasje.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt oss for returinstruksjoner. Du kan også levere varen hos oss på Bike Fixx Røa.

Er det gratis retur?

Ved angrerett vil returfrakt tilkomme. Ved feil eller skade dekkes retur av oss.

Tilbyr dere montering sykkel kjøpt i nettbutikk?

Ja. Alle sykler blir montert av våre kyndige mekanikere før de så pakkes ned og sendes, i noen tilfeller kan det hende at du som kjøper må montere styret og pedaler selv, her kan vi være behjelpelige på telefon eller facetime!

Hvordan finner jeg riktig størrelse på utstyr?

Du finner en enkel størrelsesguide på produktside. Er du i tvil så kontakt oss gjerne for hjelp!

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke?

Vi tilbyr kortbetaling, Vipps og faktura/delbetaling fra 6 til 36 måneder gjennom SVEA

Når trekkes betalingen?

Betalingen trekkes etter sykkelen er motatt fra fjernlager og kvalitetsikret av oss. - eller etter valgt betalingsmodell (f.eks. faktura).

Hvordan vet jeg om bestillingen min er sendt?

Du mottar e-post med sporingsnummer når pakken er på vei.

Hva hvis en vare viser seg å være utsolgt?

Vi kontakter deg for alternativer, del-levering eller refusjon.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Kontakt oss på mail: roa@bikefixx.no eller ring oss på 22 73 13 73

Er nettbutikken trygg å handle i?

Ja, vi bruker kryptert kommunikasjon og sikre betalingsløsninger fra anerkjente leverandører.

Hvordan håndterer dere personopplysninger?

Vi følger GDPR og behandler kun persondata som er nødvendig for å håndtere ordre og kundeservice.